2018年3月7日 星期三

Starbucks x Paul & Joe🌸櫻花貓貓杯

正所謂,個個都買櫻花杯架啦,唔通個個都想買咩🙊

正是!
當個個瘋搶新一季的櫻花杯時,我都有買🙊只是買了上一季的crossover款式😍

其實呢隻杯上年一出已經好鐘意♥️因為佢係櫻花款,仲有隻好可愛既貓貓🐱,重點係淺粉紅色😱😱
粉紅控即時失心瘋想盲搶,可惜每次櫻花產品都好似曇花一現咁,一出就被搶購一空或要挨好貴的代購價,最後當然打消了念頭☹️

咁岩今年香港/台灣新出果隻12oz櫻花杯都好靚😍香港已被秒殺☹️
朋友咁岩喺台灣見到想幫我買時,突然醒起上年鐘意既貓貓櫻花🌸杯,爭扎左一晚,最後決定買舊款但喜歡了一年的款式😆

實物到手真係靚到一個點🌸😭
後悔係我太遲擁有你😘
而家喺公司每飲一啖水就j一次個杯

#小米一見到又話好鐘意想要
#櫻花
#粉紅控
#失心瘋
#starbucksxpaulandjoe
#starbuckssakura
#sakura



沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...