2018年3月8日 星期四

🌸小米琪的少女心💕🌸

小米越大,啲少女心滲晒出黎
是咁的,早排我買左塊LED化妝鏡自用
佢一見到第一句當然係問「係咪買比我架?多謝媽咪😍 」🙄

我當然即時澄清塊鏡係屬於我的,如果唔係之後想攞返黎用就無咁易🙈
見佢扁扁咀,就唯有話「你想用我借比你用啦」

跟住9秒9拎晒佢啲化妝玩具出黎化妝喇

其實佢都學得似模似樣🙊
畫眉
鼻影
濕粉
碎粉
唇膏💄
搽cream
就係平時我做既野🤣🤣🙈
果然真係有其母必有其女😘💕

沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...