2018年3月5日 星期一

♥️恭喜發財!新年快樂🎊🎈🎉

今日已經係農歷正月十八🌸
長輩流傳落黎過左正月十五就要收起糖果全盒🍬🍫
同埋最重要是可以拆利是啦😍

小米的利是年年我都會幫佢儲起,當是她教育基金的一部份
或當佢長大後會交返比佢自己管理,希望小米唔會9秒9蒸發晒佢地🙈
咁我諗要由而家開始教導佢理財之道喇😆
(遲啲補放返小米的利是總結相😍)

蘿蔔糕,鬆弛熊年糕~下年再見喇😘😘


如果我都是twins,我個家姐/妹妹會唔會係一樣樣呢😜





沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...