2018年1月11日 星期四

小米琪人生的第一個撥出電話

就係打比媽咪~YEAH (小米爸應該有點酸酸的🤪)

多謝呀妹提醒❤️小魔怪開始識行識走時就要記實爸媽電話,因為佢地隨時行行下街好奇心突發作時會忘記自己係一個唔識路的小朋友,盲衝去佢地鎖定的目標,然後就是跟親人走散了🤦🏻‍♀️
當有好心路人問佢記唔記得父母電話,都可以幫到個小朋友搵返父母(我就做過個好心的路人😌)
所以二話不說就教小米背我電話號碼頭4個字,但教完佢背數字又要教佢電話上數字的位置,倒不如直接㩒電話比小米睇,等佢記實啲數字位置🤔
當我教完小米打我手提2次後,竟然第三次就記得晒我電話號碼啲位置😱不得不讚嘆呢個年紀的小朋友記憶力十分強勁💪🏻


















然後....


我喺office就不停收到呀💕Home Sweet Home的來電了🙄






沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...