2018年1月10日 星期三

2018年的第一篇Blog~

終於的起心肝寫我的第一篇Blog~
由好耐以前的Xanga, Yahoo Blog用了很多心血寫過了很多日子, 無奈最後呢啲平台全部無晒, 連我一點一滴累積的分享日誌都全軍覆沒(淚崩), 所以遲遲都唔想再開始寫Blog, 怕會勾起啲傷心回憶 (哭)

但好友多番建議我再寫Blog, 覺得我整啲靚靚相同片好有心機, 同埋有好幾次我的產品分享文都會被選中得奬(狂灑花)

好啦~終於的起心肝2018年第一件事要做的就係開個新Blog~希望堅持到每日都可以喺到分享一下身邊美好的事和物, 同埋我個小魔怪寶貝B小米琪的育兒心德與趣事啦

喺呢到祝願各位sis及靚媽Happy New Year!!新一年日日keep住靚靚(心心眼)

沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...