2020年3月25日 星期三

口罩套分享

💕口罩套分享😷
本來都覺得口罩套無乜作用🤷🏻‍♀️但小米媽試過自己食飯時除底口罩之後想帶返,除左用紙巾/紙包住個口罩外,跟住就唔知放喺邊,求其hea喺袋入面👜🤪
而小米都試過問我,用左一陣既口罩放喺邊,我除左教佢要用紙巾包妥當後,無理由又教佢求其hea啫🙊
所以最近都入手了幾款口罩套,用過後想同大家分享一下🥰
  
👈🏻左邊👈🏻係直向
✅file內有2格,可分別放用過及新的口罩
長度適合放成人呎吋的口罩,小米媽試過放4個獨立包裝新口罩都無問題
❌唔好既地方係2格放埋一齊太近,想放用過的口罩又怕會整污糟新口罩
  
  
👉🏻右邊👉🏻公主圖案好靚🤣好明顯係買比小米🙊
✅最欣賞佢係前後有2格,獨立分開放用過/新口罩,清潔衛生,唔怕污染新口罩😷而且有㕷鈕,我會將新口罩放㕷鈕的一格,防止新口罩會跌出黎
而背面的一格係開放式,方便小米琪放包住紙巾用過嘅口罩落去🥰
❌㕷鈕格放任何呎吋口罩都可以,但成人口罩就要拆除獨立包裝膠袋先可以平放
比較適合放小/中童或女仕呎吋口罩
  
  
  
  
  
有左口罩套,就唔怕啲口罩亂咁放喺自己個防疫包包內啦👜😘
#粉紅控果然全都是粉紅的
溫馨提示:使用前記得要用酒精消毒才放新口罩呀

沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...