2020年3月25日 星期三

化妝小秘密-妝前必用的保濕精華

之前介紹過B5 gel是小米媽一年四季都會使用的補濕產品外,另一樣我最愛與b5 gel交替使用的就是[Bioderma Hydrabio Serum激活水循環精華]
  
激活水循環精華含有專利保濕成分💦 [Aquagenium®配方]增加及強化天然「水瑩管道」,內外持續水循環,引導皮膚自我補水,另外還有💦透明質酸💦甘油等
  
特別適合缺水皮膚使用,能即時強效保濕鎖水
還有仿生物成份,可以高度抗敏,增強皮膚抵禦力,免受外來刺激
而且❌不含酒精 ❌不含苯甲酸酯(Paraben-Free)能減低令肌膚敏感的機會
激活水循環精華質地透明似啫喱般幼滑,一推就能塗抹均勻
  
帶有微微清香的海洋味,搽上面好舒服,使用後質感清爽,一啲都唔會笠,夏天也非常適合使用
我會於早晚潔面後,於日/晚霜前使用
  
使用後皮膚內外都飲飽水,望落去皮膚飽滿亮澤,人都精神啲🥳
小米媽有個小tips分享,可以於化妝前使用,皮膚會特別感覺水潤飽滿,之後化妝,底妝會更持久貼服,亦都唔會咁容易油光滿面添
小米琪粉絲仲有優惠比大家~🥳
而家仲有個非常優惠既[Bioderma 注活透亮試用套裝]比大家
用好抵既價錢就試用到咁高質既產品😍
套裝內有
💦激活水循環精華5ml
💦Matricium®️再生水
💦深層再生眼部啫喱2ml 
一次過試晒Bioderma 的皇牌產品🤩
原價$430
🌟現優惠價$240🌟
入我個優惠碼🌸25T2003🌸再減$50, 即係$190 咋 (相等如44 折😱)
快啲上Gratus網頁購買啦
仲有免費送貨服務添呀📦~
🛒 https://www.gratus.com.hk/s/FNPJD9 
  

沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...