2018年1月17日 星期三

❤️病中帶一點點甜😊

前日發高燒🤒️半夜發冷身體卷曲成蝦米狀都仲係凍到不停震😭
尋日起身燒到溫溫登登,小米都放學我先起身食粥
小米見我病,即刻話畫我最鐘意個柚柚比我氹返我😭好感動呀
雖然畫到柚柚成隻小魔怪咁,但佢知係小米媽最鐘意,同埋知柚柚係用啡色顏色筆畫😭😭
教我如何不愛你❤️😘



沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...