2020年3月8日 星期日

除補濕外,鎖緊水份同樣重要-皇牌B5系列的補濕霜

補濕真係好重要的一環,皮膚飲飽水先有水嫰Q彈,少女肌的感覺
所以B5系列是我無限回購的產品

另一款推介的B5護膚品就是B5 cream [全效維他命B5補濕霜]

  
平日護膚,除了使用補濕產品後,最重要是在最後步驟時使用能鎖緊水份的護膚品,這款B5補濕霜就能作最後鎖緊水份的功效,防止經過晚間後,水份慢慢蒸發流失

  
  
  
 跟大家分享一下我用了好長一段時間後的用後感:

使用後完全沒有過敏或出油脂粒/暗粒的情況出現

最欣賞它的質地雖然是傑身cream狀,但完全不會有粘膩感,搽上面後按摩一下已被皮膚完全吸收,翌日朝早依然感覺滋潤,不會覺得乾爭爭

  
  
  
而且沒有人造香料的味道,所以不會因香料而致感,非常適合易於敏感的人使用
功效方面,除了鎖緊水份及高度補濕外,還有可以作深層滋養修護,改善粗糙及敏感情況,阻截游離基傷害,大大改善幼紋及乾紋出現的問題
翌日仍然感覺水潤  

成份包括:

透明質酸、甘油、維他命B5、 綠茶精華、維他命E、荷荷巴油

  
而家上Gratus網上購物除了有折購優惠外

仲有送貨服務📦~咁方便可以買多啲啦😆

小米琪粉絲仲有優惠比大家~🥳

用我個code購買就有75折啦😘

75折優惠code👉🏻🌸5B2003🌸

🛒 https://www.gratus.com.hk/s/M3M2ZC

沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...