2018年12月8日 星期六

米琪媽懷孕日記 - 35週之薑醋準備篇


踏入35週
仲有2週BB就足月, 隨時準備出黎啦
當然我每日都喃喃喃地同二寶妹講
叫佢乖乖要頂到1月先好出黎
一黎由超大B變超細B我會好傷心
二黎已經BOOK晒法國醫院同醫生既手術期
如果突然入院樣樣野都貴晒架
乖呀二寶妹

呢啲控制唔到既野就只好睇二寶妹既做化
我都係處理啲控制到既野
準備定薑醋先
八珍甜醋煲出黎既薑醋係最好味既
所以喺AEON買左2樽八珍甜醋5斤庄既抬返屋企

(同X果O的煲出黎真係唔同味既, 0殊)
奶奶一早準備好15斤既薑, 刨晒皮 (薑皮可以留待坐月煲薑水沖涼用)
放左入煲後成座薑山咁
今次奶奶話有人教佢唔好拍O的薑
如果唔係煲出黎會"呻"

一大煲薑山咁
跟住再加八珍甜醋

落左2大樽總共10斤醋先夠遮到去薑山既表面

跟住就中細火煲滾後
轉細火再煲20-30分鐘
其間要不停觀察住會唔會扯乾O的醋
煲好後呢煲薑醋山暫時會長期O係我廚房出現喇
因為每隔2日就要再煲一煲熱佢
直到我生產後幾日就開始放O的豬腳落去一齊煲
12朝就可以派薑醋喇~~~~
而家全屋都充斥住呢引咁誘惑既薑醋味
但未可以食的孕婦每日嗅住其實真係好難頂
好想快O的卸貨坐完月就日日食呀



Siyi Bebee-小米琪日誌

沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...