2018年12月5日 星期三

D.I.Y親子環保♻️聖誕吊飾🎅🏻

尋晚趕工,終於都同小米琪做好左個親子♻️環保聖誕吊飾🎅🏻交功課喇
整完之後我問小米
👩🏻:靚唔靚呀
👧🏻望實個吊飾話:我覺得唔係好靚
我聽到時個心真係跌左落地😭
跟住佢又再講👧🏻:我覺得唔係好靚,不過好攪笑囉
🙄🙄咁則係褒定貶呀大小姐🙄🙄
到第二朝小米一起身就急不及待衝去拎個吊飾黎係咁睇👀
我就知佢好鐘意喇🥰終算無白費我既心機🙈

分享下簡單🎅🏻吊飾做法,全部材料都可以喺屋企搵到架💁🏻‍♀️
同家中小寶貝一齊做啦🤩

材料:
2個廁紙筒(1個做身體,另1個做帽及腰帶)
棉花
紅色顏料(🎅🏻咀,身體,帽及衫鈕)
黑色顏料(畫眼及腰帶)
白膠漿
寶貝女相片2張

做法:
1. 先用一個廁紙筒剪出3條4mm的紙圈備用
2. 2條紙圈塗上紅色作聖誕帽,1條塗上黑色作腰帶
3. 另一個廁紙筒塗上紅色作🎅🏻身體
4. 用白紙剪出圓型作🎅🏻的面並塗上肉色,畫眼及咀
5. 用白色紙剪出小長方型🎅🏻的衣服並畫上2個紅色圓型作衫鈕
6. 貼上🎅🏻面及衫鈕
7. 貼上腰帶及將紅色圓型紙圈合併貼上成聖誕帽
8. 貼上棉花
😍完成😍

#hkblogger #diy #diychristmas #santa #christmas2018 #homework #hkkids #hkmom #instagood #bestoftheday #ootd #school life #holiday #mommyblogger #mommyanddaughter #hkig #hkiger #funny #cute #art #adorable  #小米琪 #親子活動 #親子勞作 #親子blogger


沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...