2018年9月27日 星期四

周圍食好西系列 之 試用報告



感味宮匠Sensory ZERO

Lunch要諗去邊到食就最苦惱
差唔多食完想坐底同同事傾下計又比人趕走最燥底
太古城呢邊既餐廳就坐得最舒服
又唔會比人趕走

呢間餐廳位於太古城誠品內
12:30去到見門口無人等位
MENU又有幾款選擇就入座喇
入座後個MENU係無寫DAILY PASTA / RICE係咩菜式

Menu上面好好笑, DAILY PASTA係寫住 [廚師幫你諗好意粉] XD

所以又要行返出門口影底DAILY MENU再返埋位慢慢揀


我同友人都揀左煙肉帶子雜菌蕃茄汁意粉

上檯時啲意粉好似座山咁.......
好大碟:mad:我都嚇一跳

餐湯粟米湯, 粟米味都夠濃, 唔會好浠
蕃茄意粉味道唔太酸, 帶子都足夠
但我個人偏好醬汁濃稠
一叉起意粉時O的汁可以痴住意粉既菜式
呢個汁就無呢種效果
但味道唔差

套餐可惜無包飲品, 要額外ORDER飲品, 連套餐叫飲品可減$20
*每杯飲品大約$4x-$5x不等



*****************************************************************
感味宮匠 Sensory ZERO

餐廳地點:
太古太古城道18號太古城中心地下誠品生活G014舖

Shop G014, Eslite Spectrum, G/F, Cityplaza,18 Taikoo Shing Road, Tai Koo

電話: 3419 1133

沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...