2018年7月2日 星期一

四年一度足球盛事~世界杯的日子

小米爸出去睇世界杯
我同小米琪就留守喺屋企
Sweet Sweet
地嘆二人啫哩仔
+
睇公主

好鐘意睇既白雪公主卡通片

隻小吃貨光速食完自己碗啫哩
即刻衝過黎不我果碗
不過我都覺得咁細碗唔夠食
下次要整大碗啲

😍

沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...