2018年2月14日 星期三

My little one❤️Valentine’s Day @ 2018

小米好有戲🤩🙊
我見IG最近好興呢個玩法🤣仲有男神李鐘碩同南柱赫都有做😍
即時想同小米玩😍

比小米睇左2次,首先同佢練習下我放隻手出黎,叫小米擺個頭喺我手上,試左幾次唔同角度,小米既反應都非常快🤣
就即刻試錄喇

叫小米扮做緊其他野,之後即停,衝黎放個頭喺我手上
佢竟然一take過攪掂😱😱🤣真心佩服小米的領悟能力好高,扮野能力都好叻😆🤭



#tiktok #mybaby #mommysgirl #mommysbaby #adorable #cute #bemyvalentine #mylove #mylove💗

沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...