2018年3月26日 星期一

🌸小米琪習泳記💦🌸初體驗🏊🏻‍♀️
2018年3月24日

喺上年暑假已經有考慮比小米學游水,不過當時只有3歲半,又擔心佢游游下唔舒服時未識表達出黎,所以計劃4歲後就學游水💪🏻
今個月小米4歲啦😍可以開始實行習泳體驗
我揀左💦浪浪泳會💦🤗
最主要的原因係因為佢地係 [一對一教學]❤️
1:1教學, 對幼兒初學係好重要

👉🏻首先父母唔需要擔心因一班有幾位小朋友一齊學,程度唔一樣而跟不上進度

👉🏻第二,對於我地呢啲自我感覺有危機的家長,好驚小朋友第一次落水會驚/喊/浸親教練睇唔到(仲驚過個小朋友🤣)

👉🏻第三,怕1:3/4的教練會無暇分身照顧每一位學員,所以小朋友學極都唔識

但浪浪泳會的1:1 及 課程內保證學識的計劃真係貼心到一個點😍😍🤤完全可以解決晒家長們的顧慮

🌸講返小米上堂情況先💁🏼‍♀️
今日教小米的教練是釣魚哥哥,一開始小米怕陌生,寸步不離咁痴實我😆
釣魚哥哥幫小米著保暖衣及帶泳帽,跟住開始喺地面上做熱身,好快小米已經跟左釣魚哥哥落水😊
我仲以為落水果一刻小米會扭計/喊,原來都係我諗多左,小朋友適應能力其實好強,只要導師比到足夠信心小朋友,佢就唔會驚💪🏻

全程小米都好聽釣魚哥哥話,跟足指示做
連平時洗頭啲水滴到眼都鬼殺咁嘈既佢,今日竟然跟教練浸個頭落水😱
果然係要出去比人教先學得識🙄
上年夏天游水我同小米爸都有教小米禁實個鼻潛落水,當然小米唔so我地啦😂🙈

中途見小米望左我一眼有扁咀好似喊樣咁,但教練又好有耐性咁唔知同佢講左咩,好快又無事望住我say hello🤣

⏰上足60分鐘,落堂了
真心覺得小米勁,60分鐘內教練好有心機無hea教,完全無停晒手腳的休息時間😂正
即是小米全程不停郁動,放左好多電⚡️
小米媽表示非常欣賞😍
小米話好好玩❤️下次要再繼續學呀😆

🌸後記:游完水去食壽司,小米食左勁多同埋秒清😍如果餐餐都食得咁快同咁多就好喇

食飽後因為游水消秏了好多體力,所以極速訓著了💤

有興趣想了解多啲泳會資料,可以喺我的Facebook 專頁留言話我知🤗我再慢慢解答
https://www.facebook.com/2002957526584348/videos/2037127273167373/


💦浪浪泳會專頁:
https://www.facebook.com/waveswimmingclub/

#浪浪泳會 
#waveswimmingclub 
#保證學識計劃 
#一對一貼身指導 
#小米琪 
#游泳初體驗 
#兒童游泳課程 
#泳會 
#學游水 
#BlogNet

#博盟


沒有留言:

張貼留言

護膚品都要換季!質地輕盈又保濕既Lancôme Advanced Génifique小黑瓶精華係春夏必備Item

  天氣開始越黎越溫暖潮濕,   最怕就係出一陣街面上都出晒油又笠痴痴,   所以護膚品都要收起一啲厚重既質地,   轉用質地輕盈而保濕度高既精華 Lancôme Génifique  小黑瓶 就一直係我至愛既保濕精華 184x245 ( 我最愛 Lancôme Advanced...